Livrarea

LIVRAREA
Suntem gata să începem lucrul asupra comenzii dupa efectuarea imediată a plății. Durata garantată de livrare este nu mai mica de patru ore de la momentul efectuarii plății sau în alt moment specificat de Dvs. Posibilitatea de indeplinire a unei comenzi in regim de urgenta este negociată individual.   Livrarea în ziua plasării comenzii se face doar dacă comanda a fost plasata înainte de ora 21:00.

Livrare cu curier în Chișinău

La comanda bunurilor în valoare de peste 500 de lei, livrarea în raza orasului Chișinău este gratuită. Pretul livrarii unei comenzi in valoare mai mica de 500 de lei este de 50 lei. Livrarea de bunuri se efectuează între orele 08:00 și 21:00 în timpul săptămânii și între orele 08:00 și 21:00 în weekend. Costul livrării de buchete și cadouri de la 21.00 la 07.00 este efectuat cu un tarif adaugator de 200 lei . De regulă, la plasarea comenzii înainte de orele 14:00 - o livrăm în aceeași zi. Curierii nostri vor livra rapid comanda la adresa si ora convenabila indicata de Dvs. si vor garanta integritatea mărfurilor.

Livrarea pe teritoriul Moldovei

Costul de livrare a comenzii în Moldova se calculează pe baza ratei de 2,5L / 1 km (drumul de intoarcere este, de asemenea, inclus în calcul).
Livrarea în Moldova se efectuează în dependenta de efectuarea comenzii (insa nu mai devreme de 8 ore de la primirea comenzii ferme).
Posibilitatea executării ulterioare a ordinului este negociată individual.

Modalitatile de livrare:

În funcție de dorința Dvs., realizăm:

Livrarea cu apel preventiv către destinatar

Apelam destinatarul înainte de livrare și specificăm ora și adresa livrarii. Atunci când plasați o comandă, puteți specifica daca informăm sau nu informam destinatarul că este o livrare de flori. In cazul executarii comenzii in zilele de sarbatoare, discutam cu destinatarul din timp. (cu o zi sau mai multe zile înainte de livrare), fără a dezvălui informații despre client și continutul livrarii.
Livrarea fără apel preventiv într-o anumita perioada specificată

Nu apelăm destinatarul, astfel pastrand efectul surpriză în timpul livrării.

Transmiterea comenzii

Livrarea la locul de munca sau hotel

Dacă livrarea buchetelor necesita a fi efectuata la un hotel sau business centru, putem garanta livrarea numai pana la recepție, deoarece curierului i se poate refuza accesul in cameră / birou. Prin urmare, pentru livrarea cu succes a comenzii dvs. este necesar să se indice telefonul mobil al destinatarului și, de preferință, numărul / cabinetul. Dacă destinatarul este absent de la locul de muncă, curierul poate lasa comanda colegilor, dacă acestea vor confirma că destinatarul este prezent în ziua respectivă.

Servicii de livrare la domiciliu

Comanda este livrata personal destinatarului, iar în caz de absență a acestuia, acesta nu poate fi lăsata cu vecinii.

Situații dificile

Curierul a sosit cu un buchet, iar destinatarul nu este pe loc

Vă vom telefona imediat pentru a incerca rezolvarea problemei. Curierul va aștepta 15 minute. În cazul în care destinatarul nu a venit, vă vom contacta pentru a determina timpul in care curierul va putea reveni. Acest servicu deja este contra cost. Costul livrarii repetate este negociat individual, în dependenta de adresa destinatarului. Costul livrarii repetate în raza orasului Chișinău este de 50 de lei.

Dacă decideți să amânați livrarea si buchetul in momentul anularii livrarii deja este gata, pentru livrarea repetata in alta zi va trebui să plătiți pentru un buchet nou.

Sfat. Pentru ca livrare buchetului sau a cadoului sa decurga ideal - planificați în prealabil data, ora și locul livrării buchetului. Aflați de la destinatar care sunt planurile acestuia pentru această zi: unde poate fi localizat si cu ce se va ocupa anume in momentul livrarii solicitate.

Dacă adresa sau contactele destinatarului au fost indicate eronat sau incomplet

Dacă adresa sau numărul destinatarului au fost incorecte / incomplete, executarea comenzii dvs. poate întârzia semnificativ.

Pentru a evita această situație, asigurați-vă că toate datele destinatarului sunt corecte.

Dacă buchetul nu a fost livrat din cauza unui obstacol (ușa din față închisă, sistemul de paza-acces)

În cazul în care curierul nu a fost avertizat în prealabil cu privire la posibilele obstacole, posibil sa fim nevoiti sa facem o livrare repetata, care de aceasta data va fi contr-cost ( cum s-a mentionat mai sus).

Pentru a evita această situație, la înregistrarea unei comenzi, rugam sa specificați toate detaliile de acces catre destinatar: codul de intrare, capacitatea de a trece prin sistemul acces-paza, etc).

Statutul comenzii

După livrarea comenzii Dvs, veți primi un mesaj SMS, care, de asemenea va fi dublat și prin e-mail. Mesajul privind livrarea comenzii către o alta țară, decat Republica Moldova va fi trimis in decurs de o oră.

Confidențialitatea

In momentul livrarii comenzii, curierul informează destinatarul că acesta a primit un buchet care este deja achitat. Nu divulgăm numele clientului sau alte informații. Dacă doriți să transmiteti orice informație destinatarului, aveți posibilitatea de a o indica pe cardul atașat de buchet.